bastafotografen

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

lite smått :)

Av moa karlsson - 10 april 2011 17:41

Hejsan!

Detta är då min nya blogg, eller ja jag kommer ju fortfarande att ha kvar www.moakaarlsson.blogg.se men jag kommer spendera mer tid för denna!
Varför den heter bastafotografen är inte för :

1. att jag tycker jag är bäst på att ta foton.

2. för att det är en fotoblogg.
och..

3. för att jag kommer att visa väldigt mycket bilder i bloggen (som en fotoblogg då)

Utan det är för tat jag ville ha en ny blogg här på bloggplatsen och jag har en med för-efter namn och så ville jag ha något nytt! :D
Så det fick bli bastefotografen.bloggplatsen.se :)

Kram <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moa karlsson - 16 april 2011 22:40

       1. läppglans från H&M.2. Öronhängen från Albrekts guld.3. Turkosa påskfjädrar från Willys.Kram!  ...

Av moa karlsson - 16 april 2011 13:21


  Jag är med och tävlar på Davids blogg om att vinna flexibelt kamerasteativ 25cm från www.johanpixels.se/wbbshop/ :)Va med du med!Varför jag valde denna bild är väl mest för att jag tyckte den va fin o så. Och sedan att man verkligen känner att vår...

Av moa karlsson - 16 april 2011 13:16

Bara för att jag saknar www.moakaarlsson.blogg.se alltså den bloggen så tänkte jag att detta kunde bli en fotoblogg och då den andra en vanlig blogg :DSå från och med nu är detta en fotoblogg, kram <3Lite kort..  ...

Av moa karlsson - 16 april 2011 13:08


  haha, våran hemtelfon.Har ni tänkt på en sak ? mina mobilbilder ser redigerade ut men det är dem inte..Hejsan!Igår va man då på Felicias fest som la ute i Skedala byggdegård.Jätte kul va det  Träffade mycket nytt folk som faktiskt gåt på min skola...

Av moa karlsson - 14 april 2011 20:46


Motiv : Nicoles handled och armband.Fotograf : jag (moa) Kamera : mobil kamera, och bilden är EJ redigerad!Hejjhejj! :) Nu sitter jag här och gör inte speciellt mycket!Imon är det fredag, whhiioo.Sen är det påsklov    Slutar ungefär vid 1 imorron, ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken blogg tycker/tyckte du bäst om ? :)
 www.moakaarlsson.blogg.se
 www.bastafotografen.bloggplatsen.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

kända bloggare :)


Ovido - Quiz & Flashcards