bastafotografen

Alla inlägg den 11 april 2011

Av moa karlsson - 11 april 2011 19:44

Japp!

Som rubriken lyder, vill du ha en header ?
Isåfall gör jag gärna en till dig :)
Men va berädd på att den inte kanske blir "världens" bästa , för jag säger ju inte direkt att jag är *bäst* på att göra headers till andra.

SÄTT ATT KONTAKTA MIG PÅ :
e-post : moakaarlssonsblogg@hotmail.com . 
skicka en kommentar och då måste följande vara med :
* namn.
* e-post.
* bloggadressen.

Jag kommer inte och säga vart jag gör mina headers utan jag gör dem där jag gör dem.
Acceptera du inte det, eller tycker inte header är fin självklart kan du säga t.ex att du vill ha en annan eller att du inte riktigt tyckte om den!
Men du behöver inte hålla på och ja du väljer själv ifall du sätter upp headern på din blogg som jag gjort till dig det är inte så att jag blir arg infall du inte sätter upp den ;)

EXEMPEL HEADERS, DESSA HEADERS ÄR GJORDE PÅ PHOTOVISIS EFTERSOM JAG INTE ORKADE GÅ IN PÅ NÅGRA REDIGERINGSSIDOR FÖR DET TAR FÖR LÅNGT TID XD :
    


Ps. ni väljer själva bilderna/färgerna/typtexterna och så till eran header!


 

Av moa karlsson - 11 april 2011 19:15

Hej på er ! Just nu sitter jag här och gör inte så mycket.
Måndag idag, och det innebär ju skola -.-
Därför bloggar jag rätt så sent idag ^^.
Men iallafall skolan va slö o så, efter den va jag med Linnea  
Tänkte gå ut o fota någon dag i veckan eftersom det var super väder det senaste dagarna, men det är inte helt säkert ifall jag hinner!
Har mycket o göra denna vecka liksom..
Som att jag har spanska till onsdag, so till torsdag, måste köpa present till Felicia , hon har fest på fredag liksom ;)
Sen ska jag på dans på onsdag.
Träna spanska o so imon o ja kanske på torsdag ska jag på en slags läxhjälp för att börja göra mina läxor mer ordentligt..

Men ja, detta blev ett ganska långt inlägg, men ni får ha det så bra så hörs vi! kram  

    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken blogg tycker/tyckte du bäst om ? :)
 www.moakaarlsson.blogg.se
 www.bastafotografen.bloggplatsen.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

kända bloggare :)


Ovido - Quiz & Flashcards