bastafotografen

Alla inlägg den 10 april 2011

Av moa karlsson - 10 april 2011 19:54

Heeejheeej på er ! :) 

Idag har det varit strålande väder hela dagen så jag har varit ute med kompis o lite så.
Strålande väder gillas riktigt mycket !  
Men iallafall, nu sitter jag här och gör inte speciellt mycket.
Om ca 4 min ska jag kolla på mitt absolut favorit program Jersey Shore på mtv.
Som börjar då kl 20.00 :)

Men vi hörs, hejdå , kram (L)


2 FRÅGOR :

1.  VAD ÄR DET FÖR VÄDER DÄR DU BOR ? 
 Svar ; Här iallafall är det strålande väder sånt väder så man kan gå utan jacka och i t-shirt och så.
2. VAD ÄR ERAT FAVORIT PROGRAM/SERIE PÅ TV ? svar ; Som ni kanska fattade i inlägget är mitt Jeser Shore som sänds på MTV :D

Av moa karlsson - 10 april 2011 17:51

 

Hejsan (igen)  

Tänkte berätta lite om mig själv just nu för er som läser en utav mina bloggar för första gången! ;)

Jag heter då Moa och är 13 år gammal fyllde 13 i januari.
Jag är en väldigt postiv & glad tjej som ääälskar att ha skojj !    
På fritiden dansar jag,är med kompisar, sitter vid datorn och bara chillar läget! :)
Jag älskar också att sjunga o så.
Jag har haft typ tusen tals bloggar , nej men rätt så många iallafall.
På både devote,blogg.se,bloggplatsen o så :)
Kan nog inte riktigt bestämde mig vilken bloggsida som är bäst men det står nog imellan bloggplatsen o blogg.se ,devote krånglar väldigt mycket o så men det kanske är bättre nu inte vet jag ;)

Men iallafall, det var lite om mig :D
Undrar ni något annat om mig ?
fråga isåfall i "fråga rutan" till höger eller ställ en kommentar !
Kram <3 

Av moa karlsson - 10 april 2011 17:41

Hejsan!

Detta är då min nya blogg, eller ja jag kommer ju fortfarande att ha kvar www.moakaarlsson.blogg.se men jag kommer spendera mer tid för denna!
Varför den heter bastafotografen är inte för :

1. att jag tycker jag är bäst på att ta foton.

2. för att det är en fotoblogg.
och..

3. för att jag kommer att visa väldigt mycket bilder i bloggen (som en fotoblogg då)

Utan det är för tat jag ville ha en ny blogg här på bloggplatsen och jag har en med för-efter namn och så ville jag ha något nytt! :D
Så det fick bli bastefotografen.bloggplatsen.se :)

Kram <3 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken blogg tycker/tyckte du bäst om ? :)
 www.moakaarlsson.blogg.se
 www.bastafotografen.bloggplatsen.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

kända bloggare :)


Ovido - Quiz & Flashcards