bastafotografen

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

lite om dagen & veckan ;)

Av moa karlsson - 11 april 2011 19:15

Hej på er ! Just nu sitter jag här och gör inte så mycket.
Måndag idag, och det innebär ju skola -.-
Därför bloggar jag rätt så sent idag ^^.
Men iallafall skolan va slö o så, efter den va jag med Linnea  
Tänkte gå ut o fota någon dag i veckan eftersom det var super väder det senaste dagarna, men det är inte helt säkert ifall jag hinner!
Har mycket o göra denna vecka liksom..
Som att jag har spanska till onsdag, so till torsdag, måste köpa present till Felicia , hon har fest på fredag liksom ;)
Sen ska jag på dans på onsdag.
Träna spanska o so imon o ja kanske på torsdag ska jag på en slags läxhjälp för att börja göra mina läxor mer ordentligt..

Men ja, detta blev ett ganska långt inlägg, men ni får ha det så bra så hörs vi! kram  

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moa karlsson - 16 april 2011 22:40

       1. läppglans från H&M.2. Öronhängen från Albrekts guld.3. Turkosa påskfjädrar från Willys.Kram!  ...

Av moa karlsson - 16 april 2011 13:21


  Jag är med och tävlar på Davids blogg om att vinna flexibelt kamerasteativ 25cm från www.johanpixels.se/wbbshop/ :)Va med du med!Varför jag valde denna bild är väl mest för att jag tyckte den va fin o så. Och sedan att man verkligen känner att vår...

Av moa karlsson - 16 april 2011 13:16

Bara för att jag saknar www.moakaarlsson.blogg.se alltså den bloggen så tänkte jag att detta kunde bli en fotoblogg och då den andra en vanlig blogg :DSå från och med nu är detta en fotoblogg, kram <3Lite kort..  ...

Av moa karlsson - 16 april 2011 13:08


  haha, våran hemtelfon.Har ni tänkt på en sak ? mina mobilbilder ser redigerade ut men det är dem inte..Hejsan!Igår va man då på Felicias fest som la ute i Skedala byggdegård.Jätte kul va det  Träffade mycket nytt folk som faktiskt gåt på min skola...

Av moa karlsson - 14 april 2011 20:46


Motiv : Nicoles handled och armband.Fotograf : jag (moa) Kamera : mobil kamera, och bilden är EJ redigerad!Hejjhejj! :) Nu sitter jag här och gör inte speciellt mycket!Imon är det fredag, whhiioo.Sen är det påsklov    Slutar ungefär vid 1 imorron, ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken blogg tycker/tyckte du bäst om ? :)
 www.moakaarlsson.blogg.se
 www.bastafotografen.bloggplatsen.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

kända bloggare :)


Ovido - Quiz & Flashcards